17 Δεκ 2008

Μάθημα στη Βιβλιοθήκη

Χθές η μικρή μας βιβλιοθήκη μας γέμισε από παιδιά. Οι 30 μαθητές του Γ3 έκαναν ένα διαφορετικό μάθημα λογοτεχνίας. Με τη βοήθεια των δύο σχολικών συμβούλων των φιλολόγων κ. Έλσας Μυρογιάννη και Κατερίνας Ρεβάνογλου πήραν μέρος σε μια ομαδοκεντρική-διερευνητική διδασκαλία για τον Νίκο Καζαντζάκη. Οι μαθητές εργάστηκαν χωρισμένοι σε ομάδες από την καθηγήτριά τους κ. Ποζουκίδου και η κάθε ομάδα ερεύνησε μια πτυχή της ζωής και του έργου του μεγάλου μας συγγραφέα.

Οι ομάδες εργάστηκαν τόσο με έντυπο υλικό που είχε ετοιμαστεί από πριν όσο και με έρευνα στο Διαδίκτυο όπου περιηγήθηκαν στο Μουσείο Καζαντζάκη και σε άλλους κατάλληλους ιστοχώρους. Χρησιμοποίησαν για την έρευνά τους βιβλία από τη σχολική μας βιβλιοθήκη, όσο και CD και DVD για τον συγγραφέα. Στο τέλος η κάθε ομάδα παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνας. Ακολούθησε ένας εποικοδομητικός διάλογος των συμβούλων με τους καθηγητές που παρακολούθησαν το μάθημα για τον τρόπο οργάνωσης παρόμοιων μαθημάτων στη Σχολική Βιβλιοθήκη.

Θα θέλαμε όμως και τη δική σας γνώμη παιδιά για το μάθημα αυτό. Σας άρεσε; Θα θέλατε να γίνονται συχνά τέτοια μαθήματα στο σχολείο; Ποια είναι η κριτική σας για το μάθημα και οι δικές σας προτάσεις;

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφος τύπος μαθήματος. Πάρα πολύ καλό. Πολύ πιο αποτελεσματικό από το συμβατικό μάθημα.

Υ.Γ. Είμαστε και ωραία παιδά, εεεεε?

Ανώνυμος είπε...

Προς την κ.Ποζουκίδου. Την επόμενη φορά πάλι εμάς θα διαλέξετε,Εντάξειιιιιιιιιιιιιι?

Ανώνυμος είπε...

kala htan kataplhktikaaaaaaaaaa!!!!!!! mas arese polu kai tha thelame na to 3anakanoume!!!
mathame polla pragmata pou agnoousame kai ta mathame mesa apo diaskedastikous tropous emeis proswpika ta mathame mesa apo paixnidia!!!!! kaname epeita parousiash kai gelasame poly!!!

elpizoume na to 3anakanoume!!!!!

ImpeC-Γιώργος είπε...

Ήτανε ένας διαφορετικός και πιο διασκεδαστικός τρόπος εκμάθησης.Η διαδικασία μας τράβηξε το ενδιαφέρον και μέχρι να τελειώσουμε δεν το χάσαμε.Κατα τη δική μου άποψη θα μπορούσαν τα σχολεία να υιοθετήσουν αυτό τον τρόπο διδασκαλίας για να μην παραπονιούνται και οι καθηγητές πως δεν προσέχουμε και πως δεν δείχνουμε ενδιαφέρων για το μάθημα,επειδή και ο χρόνος υπάρχει για να γίνει το μάθημα και η συμμετοχή, και θα το δείτε αυτό!!!